13 de noviembre de 2016

ELS MEUS INICIS DE MESTRA...

Com podeu veure, aquest blog no és actual. El vaig crear ara ja fa uns anys, quan encara era estudiant universitària i començava a experimentar què era això de fer de mestra.

Vaig haver de posar a la pràctica la utilitat d'aquest blog amb el grup d'alumnes amb què feia les pràctiques. És per això que adjunto una fotografia d'una de les sessions que vaig fer amb ells. Com ha passat el temps!!

Sembla curiós que ara pugui tornar a utilitzar el mateix blog per ensenyar als alumnes que tinc actualment, ja que són ben diferents: es tracta d'adults que comencen a estudiar l'anglès des del nivell bàsic. Això sí, he d'actualitzar el blog, ja que, amb el temps, ha perdut enllaços, imatges,... Això em fa veure que en el món de les TIC's has d'estar sempre a l'aguait i actualitzant-te, sinó et quedes desfasat!


Una salutació a tots!!!



Nadine.




No hay comentarios:

Publicar un comentario